Klienditugi 560 45 000 |
E-post info@rattamaailm.ee |
Kiitus
«Olen rahul ja julgen soovitada» Marek, Viljandi |
Kiitus
«Olen valmis ka tulevikus ostma sellest poest!» Kaspar, Saku |
OSTUJUHEND
Ostu sooritamiseks ei pea registreerima püsikliendiks. Ostu saab sooritada ka ilma veebipoes registreerimata külalisena, aga tellimusele tuleb sisestada andmed mille kaudu kaup Teieni toimetada. Kasutades pakiautomaadi või DPD pakipoe teenust on kõige olulisem sisestada kehtiv mobiiltelefoni number mida igapäevaselt kasutate.
Tarneaadress palume sisestada kui soovite tellida kaubad lähimasse postkontorisse või kulleriga.
Ostu sooritamisel klient kinnitab ja annab nõusoleku, et on läbi lugenud, tutvunud ja nõustunud ostutingimustega.
TOODETE VALIMINE
1. Valige endale meelepärane toode. Tootele klikkides avaneb selle detailvaade, kus saate vaadata toote pilte, lugeda lisainfot ning määrata soovitud kogust. Pange tähele laoseisu osas kuvatavaid märkusi: mõne toote puhul on võimalik, et soovitud toode on ette tellimisel. Kui toode sobib ja soovitud kogus on valitud, siis klikkige nuppu „Lisage ostukorvi“.
2. Ekraani paremas ülanurgas näete oma ostukorvi hetkesummat ning toodete kogust. Selleks, et vaadata ostukorvi sisu lähemalt, klikkige ekraani paremas ülanurgas ostukorvi ikoonile „Vaata ostukorvi“.
3. Kui soovid tellida rohkem tooteid, jätkake toodete valimist. Iga toote puhul, mida soovite osta määrake sobiv koguse number ja vajutage toote juures asuvale ikoonile „Lisa ostukorvi“.
TELLIMUSE ANDMETE SISESTAMINE
Kui tellimus on lõplik, sooritage Ostukorvi all järgnevalt kirjeldatud 3 sammu:
1. Täitke ankeet enda isikuandmete kohta. Väljade täitmise õigsuse eest on vastutus ainult teil. Kui olete registreerunud ning oma kasutajanime ja salasõnaga sisse loginud, siis on teie andmed juba eeltäidetud ning need tuleb vaid üle kontrollida ja vajadusel teha muudatused. Tasub silmas pidada, et arve saaja ning kauba saatmise aadressid võivad olla erinevad. Peale andmete sisestamist, palun kindlasti salvestada andmed enne transpordiviisi valimist.
2. Valige sobiv makseviis. Tasuda on võimalik kahel viisil „Maksa ülekandega“ või sooritada makse pangalinkide kaudu. Juhul, kui peaks süsteem jääma ootele või laadima kauemaks siis võib vajutada tellimuselehel "refresh" nuppu lehekülje uuesti laadimiseks. Lehekülg värskendab ennast ja te saate jätkata tellimuse täitmist.
3. Valige kauba kättesaamise viis. Selleks, et saaksite tellimuse kinnitada, on vaja määrata tellimuse kättesaamise viis. Valida on Omniva pakiautomaati või postkontorisse, Itella SmartPost või DPD pakipood. Rippmenüüst saate valida asukoha, kust soovite kauba kätte saada. Saatmise hinnad on kuvatud valiku taga.
Tellimuse kinnitamiseks tutvuge meie e-poe Kasutustingimustega. Kui olete kasutustingimustega nõus, siis märkige „linnukene“ rea „ Nõustun tingimustega“ ette.
NB! Palun sisestage kindlasti ka oma mobiiltelefoni number, sest tarnijad ei tunnista lauatelefoni. Tarnija saadab vastava meili kui pakk on saabunud teie poolt valitud sihtkohta. Lähemalt palume lugeda Transpordi info alt.
Vajadusel saate sisestada lisainfot tarne või kaupadega seotud küsimuste korral kommentaaride lahtrisse.
TASUMINE ÜLEKANDEGA
1. Teie e-mailile saabuvad kohe peale tellimuse kinnitamist tellimuse number ning maksmisele kuuluv summa, samuti on kirjas meie pankade arveldusarve numbrid. Kindlasti märkige makse selgitusse tellimuse number või tähtedest koosnev tellimuse kood!
2. Mõnes teises pangas arve alusel makstes makse sooritamisest koheselt meie süsteemi teadet ei saadeta ning sellisel juhul loetakse makse sooritatuks peale raha laekumist meie kontole. Nädalavahetusel pankadevahelist laekumist ei toimu.
3. Teie tellimus võetakse töösse pärast makse laekumist.
4. Ülekandega tasumisel on maksetähtajaks 3 päeva. Tellimuse eest tähtajaks mittetasumisel tellimus tühistatakse.
5. Kui soovite kaupa kiiremini kätte saada, saatke palun sellekohane e-kiri koos maksekorraldusega. Saame jooksvalt kontrollida ning kaubad postitada.
TASUMINE PANGALINGI KAUDU
1. Valige sobiv makseviis, kas SEB Pank, Swedbank või „maksekeskuse“ maksemoodul. Kui teil ei ole SEB või Swedpanka siis kasutage Maksekeskuse maksemoodulit. Maksekeskuse moodulis on võimalik tasuda kõikide enamlevinud pangalinkide ja samuti krediitkaatide kaudu.
2. Pangalingiga maksmiseks klikkige oma kodupanga logol ning teid suunatakse internetipanga lehele, kus teid ootab eeltäidetud maksekorraldus. Veenduge, et summa on õige ning kinnitage tehing. Seejärel ärge unustage klikkimast nuppu "Tagasi kaupmehe juurde" - ainult nii saabub koheselt meie süsteemi teade selle kohta, et olete makse edukalt sooritanud.
Pangaandmed sisestate otse panka või Pankade Kaardikeskuse süsteemi. Teie pangakontoga ja maksega seonduvat info ei salvestata, andmete edastamisel kasutatakse turvatud SSL ühendust.
Tellimuse täitmist alustatakse peale makse laekumist meie arveldusarvele.
KAUBA KOHALE TOIMETAMINE
1. Tellimuse väljastame teile Omniva, DPD või SmartPOSTiga. Vaadake täpsemalt kauba kohaletoimetamise kohta.
GARANTII JA TAGASTAMINE
Kõikidele toodetele kehtib pretensiooni esitamise aeg VÕS § 218 järgi. Tagastamise tunnistusena kehtib arve/ostuarve. Toodete puhul palume täpselt jälgida kaubaga kaasas olevat kasutusjuhendit ning vastavaid instruktsioone. Pretensiooni esitamise õigus ei kehti juhul, kui kauba puudus on tingitud toote valest kasutamisest või toote rikkumisest.
Kauba tagastamisõigus on 14 päeva. Kaup peab olema originaalpakendis koos originaalarvega ja kõigi markeeringutega. Kaup ei tohi olla kasutatud. Raha tagastatud kauba eest kantakse kliendi arveldusarvele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul peale kauba tagasi jõudmist müüjale.
Täpsem info garantii ja kauba tagastamise kohta on toodud Ostutingimustes
PRIVAATSUS
Ostja isikuandmed on konfidentsiaalne info ja ei kuulu avaldamisele kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel.
|